7 oktober 2015

Nya smycken och askar klara

Jag tillverkar smycken med mina fotografier i; ringar och örhängen har jag gjort många av och
nu har jag även börjat göra berlocker till halsband och letar nu efter passande kedjor till dessa. Är väldigt svag för mönster av olika slag plus att jag älskar att jobba i papper och gick en pappersslöjdskurs hos Kerstin Ljungqvist i hennes fantastiska ateljé i Dals Rostock förra året och där lärde jag mig bland annat att vika denna enkla men så fina lilla ask som passar perfekt till mina smycken. 
Smyckena är täckta med silver och är alltså nickelfria. Jag säljer dem i min ateljé i det lilla tegelhuset på Bruket i Fengersfors där jag har min ateljé, och de säljs även i Not Quite Butik även den på Bruket.








Blommande träd
JVSTN, Åmål

Bruket
Fengersfors

Bruket
Fengersfors

Bruket
Fengersfors

Fetblad
Stechlin, Tyskland


Förgätmigej
Humletorp

Humlepergola
Bruket Fengersfors

Knarrbysjön
Fengersfors

Knarrbysjön
Fengersfors

Korp
Linheden

Näverspiral
Steneby,  Dals Långed

Ranunkel
Bar Centro, Göteborg

Sushi
Göteborg

Tjurpannan
Grebbestad

Yttre Bodane
Ånimskog


Ring inklusive handvikt ask 250 kr
Vill du att jag skickar den på posten tillkommer 30 kr för frakt.

Kontakt: malin@notquite.se eller 070-329 44 12


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar